Gratis en verzekerd verzenden. Levenslange garantie. Originele onderdelen. Gecertificeerde technici. Behoud van data. Gratis diagnose.
Algemeen
Zijn jullie in het weekend geopend?
Op zaterdag kunnen wij je helpen op afspraak. Zondag zijn we gesloten, dus als er op zondag iets met je toestel gebeurt is het even doorbijten tot het weer maandag is.
Wat zijn jullie locaties?
Wij kunnen je in elke plaats in zowel Nederland als Belgiƫ helpen. Je kan je toestel gratis en verzekerd aan ons toesturen met het Kariboo label dat je van ons per e-mail zult ontvangen.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 18:00 uur. Op zaterdag werken wij op afspraak. Op zondag zijn wij gesloten.
Bestellen
Ik weet niet wat ik moet selecteren?
Onze experts helpen je graag bij het maken van de juiste keuze. Welke keuze je ook maakt, onze experts voeren altijd een gratis diagnose uit om vast te stellen welke reparatie het beste is voor je toestel.
Je mag ons altijd bellen of een e-mail sturen met de wijziging van je bestelling. Mocht je een bestelling willen annuleren, wat wij natuurlijk erg jammer zouden vinden, mag je dit minimaal 24 uur voorafgaand aan de reparatieafspraak telefonisch of per e-mail aan ons kenbaar maken. Je ontvangt dan netjes een bevestiging van de annulering per e-mail.
Betaling(en)
Welke betaalmogelijkheden heb ik?
De keuze is reuze: zo kun je bij ons betalen via iDeal, Bitcoin, IBAN, Bancontact, Sofort, KBC/CBC en Belfius. In ons repair center heb je ook nog de mogelijkheid om te betalen in contanten of met de pin.
Wanneer moet ik betalen?
Je betaald bij ons pas zodra de reparatie is voltooid. Je ontvangt van ons na de reparatie een e-mail met de betaallink. Zo kun je gemakkelijk en snel online betalen.
Klacht
Mijn apparaat is niet goed gerepareerd, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Neem direct even contact op met onze klantenservice via 003135 - 203 1578 en dan gaan we zoeken naar een gepaste oplossing.
Hoe kan ik een klacht bij jullie melden?
Een klacht, dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Neem direct even contact op met onze klantenservice via 003135 - 203 1578 en dan gaan we zoeken naar een gepaste oplossing.
Reparatieproces
Werken jullie met originele onderdelen?
Ja, wij werken uitsluitend met originele onderdelen. Dit om de kwaliteit en de garantie te kunnen waarborgen.
Gewoonlijk is je toestel binnen 4 dagen (na de dag van opsturen) je toestel weer in huis. Voorbeeld: Als je je toestel maandag toestuurt dan heb je hem vrijdag weer in huis.
Bij aanmelding van je reparatie ontvang je een link in onze bevestigingsmail. Via deze link heb je inzicht in de status van je reparatie en kun je alle informatie terugvinden. Daarnaast sturen wij je ook een status update e-mail bij elke verandering van de status van je reparatie. We houden je dus altijd bij elke stap op de hoogte! Mocht je er niet uitkomen dan mag je ons natuurlijk altijd even bellen of een berichtje sturen.
Verzekering
Dien ik de reparatie eerst bij mijn verzekeraar te melden?
Dit is per verzekering verschillend. In de meeste gevallen wilt de verzekering vooraf kennis hebben genomen van de schade aan je toestel. Voor meer informatie wil ik je adviseren contact op te nemen met je verzekering.
Je kan eenvoudig direct zelf je offerte online samenstellen. Je ontvangt deze dan direct in je mailbox. Mocht je er niet uitkomen mag je ook onze klantenservice vragen om je een offerte te sturen. Dit kan via support@probello.nl of even bellen via 003135 - 203 1578.
Moet ik zelf betalen of doet mijn verzekering dat?
Dit is per verzekering verschillend. In de meeste gevallen vergoed je verzekering achteraf de kosten. Voor meer informatie wil ik je adviseren contact op te nemen met je verzekering.